Komunikat w sprawie koronawirusa

Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników, informujemy, że od 16 marca 2020 r. do odwołania zostają zmienione zasady przyjmowania petentów.

Kasa będzie nieczynna, wszelkie płatności można dokonać elektronicznie lub w bankach czy urzędach pocztowych.

Wszelkie sprawy będą załatwiane za pośrednictwem poczty, telefonicznie lub za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK.

41 266 46 80 Dział Handlowy wew. 50 Dział Techniczny wew. 40
sekretariat@mecostrowiec.pl handlowy@mecostrowiec.pl techniczny@mecostrowiec.pl

W sytuacji jeżeli Państwa sprawy nie uda rozwiązać się telefonicznie lub mailowo ustalimy indywidualny termin spotkania lub inny dogodny dla Państwo sposób jej rozwiązania.

Do Państwa dyspozycji pozostaje Pogotowie Cieplne, dostępne pod numerem 41 266 62 02, zgłoszenia telefoniczne będą weryfikowane indywidualnie pod kątem konieczności oraz szybkości realizacji czy usunięcia usterki. Za wyjątkiem sytuacji awaryjnych ograniczony będzie do minimum zakres i wykonywanie usług u klientów Spółki wymagających bezpośredniego kontaktu.

Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.

Z poważaniem,

Zarząd Miejskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.