Szanowni Państwo,

Z przyjemnością zawiadamiamy, że MEC Sp. z o.o. wprowadziła w swoim systemie informatycznym możliwość korzystania przez naszych Odbiorców z elektronicznego Biura Obsługi  Klientów.

Dzięki wprowadzeniu eBOKu będą mogli Państwo w prosty sposób uzyskać informacje dotyczące:

  1. Rachunków i płatności –historia dokonanych zapłat oraz stan bieżący zobowiązań.
  2. Liczników – ewidencja odczytów licznika ciepła, mocy zamówionej oraz aktualny cennik poszczególnych pozycji faktur.
  3. Swoich danych– użytkownik może sprawdzić poprawność swoich danych.
  4. Spraw windykacyjnych – o ile została wszczęta procedura.
  5. Danych adresowych i kontaktów Spółki MEC.
  6. Wiadomości – tu znajdują się wiadomości i komunikaty wysyłane przez Spółkę.
  7. e-Faktury – możliwość pobrania bieżących oraz historycznych faktur w formacie pdf.

Zachęcamy do korzystania z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,  które są wciąż rozwijane i rozbudowane.

Usługa eBOK-u jest BEZPŁATNA, a rejestracja jest szybka i prosta, należy:

  1. nacisnąć na ten link.
  2. wybrać „Rejestrację” i wypełnić formularz.
  3. w ciągu 2 dni roboczych po uprzednim zweryfikowaniu zostanie wysłany e-mail potwierdzający rejestrację z dalszymi informacjami.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące treści niniejszego pisma bardzo proszę o kontakt z pracownikami Działu Handlowego pod nr tel. 41 266 43 75 wew. 50 – 52 lub pisząc do nas.

Z poważaniem

Zarząd MEC